Jumaat

Akhirnya boleh aku decide.

Korang mesti da boleh agak aku nak tulis ape kan.
Yelar, aku nak tulis pasal keputusan aku nak sambung study kat mane.
Matrix da tahu, poli da tahu, form 6 da tahu,
UPU pun da tahu.

Perhatian kepada sesiapa yang tak tahu aku dapat tawaran ape,
Mari sini aku cerita balik,
Matrix aku dapat sains,
Selain tue aku jugak dapat tawaran dari UTHM 
dalam Diploma Kejuruteraan Mekanikal.

Memang obvious aku akan pilih Diploma lar.
Buat ape nak buang mase kat matrix?
Padahal nanti kena ambik diploma jugak...
Betul kew pemikiran aku ini?
Entah lar, aku pun tak tahu.
Tak ada sesiapa boleh tolong jadi penasihat aku dalam hal ini semua kew?
aku da pening ni...

Tapi 80% hati aku kata kau patut ambik diploma tue...
Sesiapa ade pengalaman dalam hal-hal macam ini sila-silalah bantu ae.

2 ulasan:

aliarosli berkata...

ek? poli dah tau?

em, lepas matrik takyah amek dip la

Farhan Erza berkata...

aku ingat nak amik diploma je lar.
matrix mcm susah jew.